ESSENCE


JUHUUBII min føtex har endelig fået Essence!!! 😍 Der var dog kun kommet ca 8 farver i displayet (resten kommer nok de nærmeste dage) men jeg måtte lige have et par stykker :-p Instant Friendship var egentlig bare for at se om one-coat passer, og det gør det ikke! Den skulle have 2 lag for at dække. Love me like you do er lysere, mere støvet men jeg kunne simpelthen ikke ramme farven rigtigt … Og den ser ikke anderledes ud en alle andre lakker, så det der “gel” er også overflødigt. Jeg tror egentlig bare de kalder deres lakker de her ting (som feks 1 coat and go, gel) for at de skal virke mere spændende …

MEN!!! Det er alligevel rigtig gode neglelakker der både er godt pigmenteret og nemme at ligge pænt. Og så til sølle 15 kr!! 😱 Jeg kommer helt sikkert til at købe en del mere fra det mærke! Lige nu er det forårskollektionen der er i displayet, så jeg er spændt på at se hvor meget udskiftning der bliveri årets løb. 

Udover neglelakker (ca 25 forskellige) var der også flere forskellige base- og topcoats. Der var også 2 neglehærdere (som jeg til enhver tid vil fraråde at bruge) og en negleolie. 

Jeg er ellers lidt af en neglelaksnob og går en lang bue udenom billig-mærker! Men selvom Essence er billig vil jeg ikke kalde det et billigmærke 😉 Det skiller sig markant ud synes jeg. Hovedsageligt ved at det jo faktisk er god kvalitet! Men også ved at lave forskellige kollektioner i løbet af året og følge moden. 

Jeg SKAL altså også have taget mig sammen til at opdatere min samling!! Sørge for at have swatches af dem alle og smide swatches ud på de lakker jeg ikke længere ejer. Have opdateret mit stash-dokument i google og have sorteret farverne i skufferne. Engang var det et hyggeligt lille projekt, nu er dett bare blevet uoverskueligt … #firstworldproblems 😜 

Leave a Reply

