WHATS ON MY IPAD – SPIL

Jeg elsker at læse “Whats on my iPad” indlæg og blive inspireret til nye apps, så da jeg læste Louises indlæg tænkte jeg at det da ville give god mening at jeg også selv lavede sådan en serie 🙂 

Jeg bruger min iPad RIGTIG meget!! Og jeg er gamer så det er selvfølgelig spil-apps jeg bruger mest og vil vise mine favoritter idag. Men i de næste afsnit vil jeg også vise feks fotoredigerings apps, praktiske apps, min blog mappe osv. 

CrossStich World

Jeg elsker at sysle med alverdens hobbyer, men en af mine absolut yndlings er at brodére!! Så da jeg fandt en app hvor man kan brodére på iPad’en var min lykke gjort 😍 

Cross-stitch World efter InertiaSoft https://appsto.re/dk/mgyP9.i

Fishdom og Gardenscapes

De næste 2 er fra samme spiludvikler og samme koncept. Hoveddelen af spillet er “Candy Chrush” typen, men istedet for bare at gennemføre baner, så optjener man ting ved at gennemføre hver bane, og de ting skal bruges til at fylde akvarier og anlægge have. 

Fishdom Fishdom efter Playrix Games https://appsto.re/dk/v9jNN.i


Gardenscapes Gardenscapes – New Acres efter Playrix Games https://appsto.re/dk/RiG6bb.i

Best Fiends Forever

Det sidste spil jeg vil anbefale er Best Fiends Forever.  Det er nummer 2 spil de har udgivet i Best Fiends trilogien og jeg synes det er klart det bedste!!!! Det er sådan et “tap tap tap” spil. Hmm svært at forklare … men det handler om at tappe på skærmen så man slår skovsneglene ihjel og dermed kommer igennem banerne. Så kan man gå igennem en portal der veksler ens fremgang til Boom Stones som kan bruges til at købe fede gadgets for. Når man går igennem portalen starter man forfra, men nu med Boom stones så man feks kan købe sig til mere fart, flere mønter osv. Jo højere level des sværere er det at komme igennem. Men ved at genstarte og købe mere powerfulde gadgets kan man komme igennem flere og flere baner. 

Du kan hente Best Fiends Forever her: Best Fiends Forever efter Seriously https://appsto.re/dk/R7tj_.i


Alle spil nævnt er gratis, men med mulighed for in-app køb. Jeg ved ikke om de nævnte spil også findes ril android. 

Jeg vil rigtig gerne høre hvad dine yndlings apps er? 🙂 Det behøver ikke være spil. Så skriv en kommentar og inspirer mig 🙂 

Leave a Reply

