NYT BRAND TIL DANMARK

*SPONSORERET
Jeg blev for nyligt kontaktet af et firma, der spurgte om jeg havde lyst til at prøve et par af deres produkter. Og da jeg så det tænkte jeg straks “JA TAK”, for det så super lækkert, elegant og professionelt ud. 


Mærket, GELAMOUR, er nyt i danmark men er et internationalt brand der har eksisteret siden 2013. 

Det er et par år siden jeg har brugt gele, så det skal jeg lige læse op på inden jeg kaster mig ud i det igen. Og jeg har i et par år prøvet lidt forskellige mærker gel polish, fordi jeg gerne ville have lidt hjælp/støtte til mine negle der desværre ikke er super stærke fra naturens side. Jeg har prøvet lige fra de helt store kendte mærker, til små ukendte mærker. Det der var den største grund til at jeg ikke rigtig kunne forenes med det, var at gelpolishen trak sig sammen i samme sekund jeg lettede penslen fra neglen 😤 Jeg prøvede ALT, men resultatet var ens: komplet og aldeles umulig at få gelpolis’en til at blive aller yderst på neglen … Jeg synes også nogle af dem var for tykke til at jeg kunne få det til at ligge pænt på neglene. I hvert fald tykkere end neglelak som er det produkt jeg aller bedst kan lide at arbejde med 💅🏻❤ 

Men så kom GELAMOUR gel polish 😛 Jeg synes konsistensen er helt perfekt, tynd som neglelak. Men vigtigst for mig er at den ikke trækker sig sammen!! Så det er nemt og hurtigt at lægge en pæn manicure. Jeg har fået en flot grå farve (én af de 50 nuancer af grå 😉 Fangede du den? 😉😉) med ganske let shimmer. En rigtig flot neutral farve der sagtens kan stå alene, men også peppes op med en masse forskellige farver og nail art. 


Jeg havde tilfældigvis knækket et stort hjørne af den ene negl, så det har jeg prøvet at reparere med geléen. Iøvrigt en LED gelé, som jo bare gør livet så meget nemmere!! Det er lige før man når at mumificere i den tid man venter når man bruger UV lampe!! Gud ske tak og lov at LEDblev blev opfundet 😍 

Jeg har lige lagt gel polishen på, så jeg opdaterer om et par uger hvordan det holder 🙂 

GELAMOUR forhandles kun til uddannede. De afholder selvfølgelig også div. kurser og uddannelser. Læs mere om det på den danske forhandlers hjemmeside ved at klikke her. Og du kan læse mere om selve brandets oprindelse på den internationale hjemmeside her.

One thought on “NYT BRAND TIL DANMARK

  1. Pingback: GELAMOUR UPDATE |

Leave a Reply

