SLIIIIIIIIIIIIIIIK


Jeg kan lige så godt indrømme at vi spiser langt mere slik end godt er!! Vi elsker slik!! 😛 Jeg har i et stykke tid set denne Munchbox på instagram, men syntes at 199kr (+porto) var sådan liiidt dyrt … Men det tiltalte mig ret meget at det er amerikansk slik som man ikke kan løbe herhjemme (i butikker). Og efter at have kigget på det længe, så tænkte jeg at vi bruger jo alligevel 200kr (eller mere 😕) på slik om måneden, så hvorfor ikke prøve dette abonnement et stykke tid. Jeg kan jo altid bare opsige abonnementet igen, hvis jeg ikke synes det er noget for os.
Og således har vi fået vores første Munchbox 


Som det ses på billedet, så er der lidt til hele familien. Både store og små. Mine 2 døtre på 10 og 17 år er vilde med at se youtube videoer hvor folk prøver mad/slik fra andre lande. Så de har fået lov at vælge 2-3 items fra hver box vi modtager, som de så gemmer og vil lave deres egen taste-test youtube video på et tidspunkt. Det glæder de sig rigtig meget til 🙂

Der var 11 ting i boxen, dvs. enhedsprisen er ca 18kr (199/11=18,09). Det er jo ikke billigt, men heller ikke voldsomt dyrt synes jeg. Og hovedårsagen til at jeg har meldt mig ind er for at prøve lidt andet end det jeg normalt kan købe i butikkerne. 

Hvis du har lyst til at prøve boxen, som kan opsiges når som helst, så klik her og bestil din egen box. 

Du kan ogsø følge Munchbox på instagram hvor du kan se hvad der har været i de foregående gange. De hedder @teammunchbox på instagram. 

Leave a Reply

